Pracovní nabídka
Asistent/ka přepravy
Místo výkonu práce: Ústí nad Labem
Datum předpokládaného nástupu: 01.07.2023
Středisko: Přepravní kontrola, tarify a odbavovací systém
Náplň práce:
- provádí kontrolu přepravně tarifní kázně cestujících v MHD
- zajišťuje prevenci v oblasti bezpečnosti cestujících MHD
- poskytuje informace cestujícím MHD
- pomáhá seniorům, handicapovaným apod.
Požadavky na pozici:
- základní vzdělání
- psychická a fyzická odolnost
- nekonfliktní jednání
- trestní bezúhonnost
Nabízíme:
- HPP na dobu určitou 1 roku, s možností prodloužení na dobu neurčitou
- fond pracovní doby 37,5 hod./týden (vícesměnný provoz, včetně nočních směn)
- měsíční mzda až 25.000,-Kč a další odměny
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké jízdné i pro rodinné příslušníky
- stravenky v hodnotě 100 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
- příspěvek ve výši 600 Kč/měs. do Cafeterie, příspěvek 500 Kč/měs. na penzijní nebo životní pojištění
Požadované doklady pro zařazení do výběrového řízení: strukturovaný životopis zaměřený na průběh dosavadní praxe, odborné znalosti a dovednosti: jméno, příjmení, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, kontaktní údaje (mobil, e-mail), doklad o dosaženém nejvyšším vzdělání, případně další doklady prokazující odborné vzdělání.
Přihlášky včetně požadovaných dokladů je možné zaslat do 15.05.2023 na email: personalni@dpmul.cz, případně doručit v obálce na adresu: Jateční 426, 400 19 Ústí nad Labem. Obálka bude označena textem: „Výběrové řízení – ASISTENT/KA PŘEPRAVY - NEOTVÍRAT“.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit, a to i bez uvedení důvodu.