Pracovní nabídka
ZÁSTUPCE VEDOUCÍHO STŘEDISKO PŘEPRAVNÍ KONTROLA, TARIFY A ODBAVOVACÍ SYSTÉM
Místo výkonu práce: Ústí nad Labem
Datum předpokládaného nástupu: dohodou
Středisko: Přepravní kontrola, tarify a odbavovací systém
Náplň práce:
- podílí se na řízení střediska přepravní kontrola, tarify a odbavovací systém
- podílí se na vedení zaměstnanců střediska přepravní kontrola, tarify a odbavovací systém
- podílí se na zodpovědnosti za celkové hospodaření střediska, dodržení plánu nákladů apod.
- podílí na tvorbě externích i vnitropodnikových dokumentů
- vyřizuje agendu stížností, dotazů, námětů a připomínek od cestujících MHD
- podílí se na zajištění školení řidičů MHD
- podílí na řešení vymáhání pohledávek z přepravy
- spolupracuje s Městskou policií a Policií ČR
Požadavky na pozici:
- ÚSO, vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo právního směru
- praxe na vedoucí pozici minimálně 3 roky
- organizační schopnosti, zodpovědný a aktivní přístup k celkovému chodu svěřeného střediska
- základní orientace v legislativě ČR a EU (občanský zákoník, zák. o silniční dopravě, zákon o drahách, vyhláška o přepravním řádu pro veřejnou drážní a silniční osobní dopravu, zákon o zpracování osobních údajů a GDPR, občanský soudní řád, exekuční řád)
- znalost práce na PC (MS Office, internet)
- orientace v tarifu DÚK a smluvních přepravních podmínkách DPMÚL
- znalost obsluhy mobilní techniky – OS Android 7.0 a výše
- řidičské oprávnění sk. B
Nabízíme:
- PP na dobu určitou 1 roku, s možností prodloužení na dobu neurčitou
- fond pracovní doby 37,5 hod./týden
- nástupní mzda 40.000 Kč/měs., měsíční odměna ve výši 15 %, čtvrtletní odměna až 20.000 Kč
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 100 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
- příspěvek ve výši 600 Kč/měsíc do Cafeterie
- příspěvek 500 Kč/měsíc na penzijní nebo životní pojištění po prodloužení smlouvy na dobu neurčitou
- zaměstnanecké jízdné i pro rodinné příslušníky po uplynutí zkušební doby
- pojištění odpovědnosti za škody z výkonu povolání
- příspěvek na ošatné
Požadované doklady pro zařazení do výběrového řízení: motivační dopis + strukturovaný životopis zaměřený na průběh dosavadní praxe, odborné znalosti a dovednosti: jméno, příjmení, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, kontaktní údaje (mobil, e-mail), doklad o dosaženém nejvyšším vzdělání, případně další doklady prokazující odborné vzdělání.
Přihlášky, včetně požadovaných dokladů je možné zaslat nejpozději do 15.04.2024 na email: personalni@dpmul.cz, případně doručit v obálce na adresu: Jateční 426, 400 19 Ústí nad Labem. Obálka bude označena textem „VŘ – Zástupce vedoucího střediska“.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit, a to i bez uvedení důvodu.