Logo DPmÚL

Pracovní nabídka

13. 03. 2024

ZÁSTUPCE VEDOUCÍHO STŘEDISKO PŘEPRAVNÍ KONTROLA, TARIFY A ODBAVOVACÍ SYSTÉM

 

Místo výkonu práce: Ústí nad Labem
Datum předpokládaného nástupu: dohodou
Středisko: Přepravní kontrola, tarify a odbavovací systém

Náplň práce:

  • podílí se na řízení střediska přepravní kontrola, tarify a odbavovací systém
  • podílí se na vedení zaměstnanců střediska přepravní kontrola, tarify a odbavovací systém
  • podílí se na zodpovědnosti za celkové hospodaření střediska, dodržení plánu nákladů apod.
  • podílí na tvorbě externích i vnitropodnikových dokumentů
  • vyřizuje agendu stížností, dotazů, námětů a připomínek od cestujících MHD
  • podílí se na zajištění školení řidičů MHD
  • podílí na řešení vymáhání pohledávek z přepravy
  • spolupracuje s Městskou policií a Policií ČR

Požadavky na pozici:

  • ÚSO, vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo právního směru
  • praxe na vedoucí pozici minimálně 3 roky
  • organizační schopnosti, zodpovědný a aktivní přístup k celkovému chodu svěřeného střediska
  • základní orientace v legislativě ČR a EU (občanský zákoník, zák. o silniční dopravě, zákon o drahách, vyhláška o přepravním řádu pro veřejnou drážní a silniční osobní dopravu, zákon o zpracování osobních údajů a GDPR, občanský soudní řád, exekuční řád)
  • znalost práce na PC (MS Office, internet)
  • orientace v tarifu DÚK a smluvních přepravních podmínkách DPMÚL
  • znalost obsluhy mobilní techniky – OS Android 7.0 a výše
  • řidičské oprávnění sk. B

Nabízíme:

  • PP na dobu určitou 1 roku, s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • fond pracovní doby 37,5 hod./týden
  • nástupní mzda 40.000 Kč/měs., měsíční odměna ve výši 15 %, čtvrtletní odměna až 20.000 Kč
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky v hodnotě 100 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek ve výši 600 Kč/měsíc do Cafeterie
  • příspěvek 500 Kč/měsíc na penzijní nebo životní pojištění po prodloužení smlouvy na dobu neurčitou
  • zaměstnanecké jízdné i pro rodinné příslušníky po uplynutí zkušební doby
  • pojištění odpovědnosti za škody z výkonu povolání
  • příspěvek na ošatné

Požadované doklady pro zařazení do výběrového řízení: motivační dopis + strukturovaný životopis zaměřený na průběh dosavadní praxe, odborné znalosti a dovednosti: jméno, příjmení, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, kontaktní údaje (mobil, e-mail), doklad o dosaženém nejvyšším vzdělání, případně další doklady prokazující odborné vzdělání.

Přihlášky, včetně požadovaných dokladů je možné zaslat nejpozději do 15.04.2024 na email: personalni@dpmul.cz, případně doručit v obálce na adresu: Jateční 426, 400 19 Ústí nad Labem. Obálka bude označena textem „VŘ – Zástupce vedoucího střediska“.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit, a to i bez uvedení důvodu.