Logo DPmÚL

Pracovní nabídka

01. 03. 2022
VEDOUCÍ STŘEDISKA NÁKUP A LOGISTIKA

Místo výkonu práce: Ústí nad Labem

Datum předpokládaného nástupu: 1. 4. 2022 nebo dle dohody

 

Požadavky:

·       SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské ekonomického, technického směru

·       praxi na obdobné pozici v technicky zaměřené společnosti

·       základní přehled v oblasti podnikové ekonomiky a legislativy

·       znalost práce na PC (Windows, Office -  Word, Excel, Outlook, internet) na vyšší úrovni

·       velmi dobré vyjednávací a organizační schopnosti, zodpovědný a proaktivní přístup

·       řidičské oprávnění skupiny „B“

 

Předmět činnosti:

·       zabezpečení a řízení oddělení nákupu, zásobování a logistiky

·       koordinace a optimalizace logistických, distribučních a nákupních procesů

·       sledování komplexního zásobování (zakázky, objednávky, komunikace s dodavateli)

·       řízení a činnosti spojené s nákupem a prodejem PHM

·       práce s rozpočtem, reporting pohybu zásob a jejich řízení, plnění cílů společnosti

·       zodpovědnost za tým podřízených (nákup a sklad)

·       služební cesty na obchodní jednání s dodavateli

·       kooperace s ostatními středisky společnosti

 

Nabízíme:

·       zázemí stabilní společnosti, pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, fond pracovní doby 37,5 hod./týden, odpovídající mzdové ohodnocení

·       systém zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní/životní pojištění, jízdní výhody i pro rodinné příslušníky, příspěvek na rekreaci dětí a další zajímavé benefity

·       pojištění odpovědnosti za škody z výkonu povolání a stravenky v hodnotě 100,- Kč – plně hrazené zaměstnavatelem

·       příležitost individuálního vzdělávání na podporu osobního rozvoje

·       pružná pracovní doba

 

Výčet požadovaných dokladů pro zařazení uchazečů do výběrového řízení:

·        přihláška uchazeče musí obsahovat jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, datum, podpis uchazeče a kontaktní údaje

·       strukturovaný životopis zaměřený na průběh dosavadní praxe, odborné znalosti a dovednosti

·       kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a další doklady prokazující získání odbornosti

·       originál nebo kopie výpisu z evidence rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce

·       vlastnoručně psaný motivační dopis

 

 

Přihlášky včetně požadovaných dokladů je nutno doručit v obálce označené textem:
Výběrové řízení – vedoucí střediska Nákup a logistika - NEOTVÍRAT“, do 15. 3. 2022 do 12:00 hodin na adresu:
Dopravní podnik města Ústí nad Labem a.s., Jateční 426, Ústí nad Labem 400 19.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit, a to i bez udání důvodu.