Pracovní nabídka
Místo výkonu práce: Ústí nad Labem
Datum předpokládaného nástupu: 1. 4. 2022 nebo dle dohody
Požadavky:
· SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské ekonomického, technického směru
· praxi na obdobné pozici v technicky zaměřené společnosti
· základní přehled v oblasti podnikové ekonomiky a legislativy
· znalost práce na PC (Windows, Office - Word, Excel, Outlook, internet) na vyšší úrovni
· velmi dobré vyjednávací a organizační schopnosti, zodpovědný a proaktivní přístup
· řidičské oprávnění skupiny „B“
Předmět činnosti:
· zabezpečení a řízení oddělení nákupu, zásobování a logistiky
· koordinace a optimalizace logistických, distribučních a nákupních procesů
· sledování komplexního zásobování (zakázky, objednávky, komunikace s dodavateli)
· řízení a činnosti spojené s nákupem a prodejem PHM
· práce s rozpočtem, reporting pohybu zásob a jejich řízení, plnění cílů společnosti
· zodpovědnost za tým podřízených (nákup a sklad)
· služební cesty na obchodní jednání s dodavateli
· kooperace s ostatními středisky společnosti
Nabízíme:
· zázemí stabilní společnosti, pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, fond pracovní doby 37,5 hod./týden, odpovídající mzdové ohodnocení
· systém zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní/životní pojištění, jízdní výhody i pro rodinné příslušníky, příspěvek na rekreaci dětí a další zajímavé benefity
· pojištění odpovědnosti za škody z výkonu povolání a stravenky v hodnotě 100,- Kč – plně hrazené zaměstnavatelem
· příležitost individuálního vzdělávání na podporu osobního rozvoje
· pružná pracovní doba
Výčet požadovaných dokladů pro zařazení uchazečů do výběrového řízení:
· přihláška uchazeče musí obsahovat jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, datum, podpis uchazeče a kontaktní údaje
· strukturovaný životopis zaměřený na průběh dosavadní praxe, odborné znalosti a dovednosti
· kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a další doklady prokazující získání odbornosti
· originál nebo kopie výpisu z evidence rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce
· vlastnoručně psaný motivační dopis
Přihlášky včetně
požadovaných dokladů je nutno doručit v obálce označené textem:
„Výběrové řízení – vedoucí střediska
Nákup a logistika - NEOTVÍRAT“, do 15.
3. 2022 do 12:00 hodin na adresu:
Dopravní podnik města Ústí nad Labem a.s., Jateční
426, Ústí nad Labem 400 19.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit, a to i bez udání důvodu.