Logo DPmÚL

Informační kampaň k eliminaci počtu cestujících bez platného jízdního dokladu

05. 09. 2017
Nejzajímavější výmluvy cestujících bez platného jízdního dokladu.

Dopravní podnik města Ústí nad Labem a.s. připravuje druhou část informační a marketingové kampaně, ve které bude prezentovat ty nejzajímavější výmluvy ,,černých pasažérů“

Cílem celé kampaně bylo a je představit přepravu v MHD jako službu, za kterou musí cestující zaplatit. Poukazuje také na to, jak může být komplikovaný „život“ revizora, který přichází do kontaktu s cestujícími bez jízdenky, kteří se ho snaží někdy rozesmát, někdy urazit, uprosit atd.

V první etapě byla za pomocí nevšedních ilustrací veřejnosti představena přeprava v MHD jako služba, za kterou se musí platit, stejně jako za ostatní služby. Pro představu můžeme uvést jednu, kde bude zobrazen „černý pasažér“, který své jednání považuje za hrdinství a vzdor „systému“. Vedle něj pak bude uvedeno několik hesel, které upozorní, že člověk nepřemýšlí o placení za běžné služby, stejně tak by tedy neměl přemýšlet o platbě za přepravu v MHD. Navíc bylo humorně poukázáno na absurdnost onoho „hrdinství“.

V druhé etapě budou veřejnosti prezentovány ty nejzajímavější výmluvy „černých pasažérů“, kterými komentovali svoji jízdu bez platného jízdního dokladu. Dopředu je třeba upozornit, že tyto výmluvy jsou skutečné a pracovníci přepravní kontroly se s nimi běžně setkávají.  

,,Do této etapy bychom chtěli zapojit i veřejnost, která využívá nebo využívala MHD. Na facebookové stránce Dopravního podniku města Ústí nad Labem a.s. vyhlásíme soutěž o nejzajímavější výmluvu, kterou se cestující snažili vymluvit revizorovi v době přepravní kontroly, když cestovali bez platného jízdního dokladu. Nejlepší výmluva, která získá nejvíce ,,like“ vyhraje měsíční průkazku do zóny 101. Druhá a třetí nejlepší výmluva obdrží reklamní předměty DPmÚL a.s.,“ uvedla Jana Dvořáková. Zapojte se s námi do soutěže a práskněte to na sebe J

Sledujte naše facebookové stránky, kde se dozvíte bližší informace.