Logo DPmÚL

Co dělat, když SMS jízdenka nedorazí včas?

09. 03. 2012
Mnoho cestujících se setkalo se situací, kdy spoj MHD, na který čekali, dorazil dříve než SMS jízdenka. Jak se v takové situaci zachovat?

Je-li vše v pořádku, tedy cestující odešle požadavek na SMS jízdenku ve správném formátu a na správné číslo, a má u svého operátora aktivovanou službu Premium SMS a případně i dostatečný kredit na předplacené telefonní kartě, jízdenka je doručena obvykle do dvou minut. Může však nastat technický problém a SMS jízdenka nedorazí.

V takovém případě je nejjednodušší nastoupit do vozidla MHD, zakoupit jízdní doklad u řidiče a nedoručenou SMS jízdenku reklamovat:

  • na bezplatné infolince DPmUL 800 100 613
  • na e-mailu
  • osobně v Informačním středisku DPmUL v Revoluční 26.

NIKDY NENASTUPUJTE DO VOZIDLA MHD BEZ PLATNÉHO JÍZDNÍHO DOKLADU!

TIP: SMS jízdenka má oproti klasické "papírové" jízdence platnost prodlouženou o 15 minut, a to z důvodu časové rezervy mezi odesláním požadavku a přijetím platné SMS jízdenky. Požadavek na SMS jízdenku proto bez obav můžete odeslat s dostatečným předstihem.

 Více o SMS jízdence naleznete zde.