Co dělat, když SMS jízdenka nedorazí včas?
09. 03. 2012
Mnoho cestujících se setkalo se situací, kdy spoj MHD, na který čekali, dorazil dříve než SMS jízdenka. Jak se v takové situaci zachovat?
Je-li vše v pořádku, tedy cestující odešle požadavek na SMS jízdenku ve správném formátu a na správné číslo, a má u svého operátora aktivovanou službu Premium SMS a případně i dostatečný kredit na předplacené telefonní kartě, jízdenka je doručena obvykle do dvou minut. Může však nastat technický problém a SMS jízdenka nedorazí.
V takovém případě je nejjednodušší nastoupit do vozidla MHD, zakoupit jízdní doklad u řidiče a nedoručenou SMS jízdenku reklamovat:
- na bezplatné infolince DPmUL 800 100 613
- na e-mailu
- osobně v Informačním středisku DPmUL v Revoluční 26.
NIKDY NENASTUPUJTE DO VOZIDLA MHD BEZ PLATNÉHO JÍZDNÍHO DOKLADU!
TIP: | SMS jízdenka má oproti klasické "papírové" jízdence platnost prodlouženou o 15 minut, a to z důvodu časové rezervy mezi odesláním požadavku a přijetím platné SMS jízdenky. Požadavek na SMS jízdenku proto bez obav můžete odeslat s dostatečným předstihem. |
Více o SMS jízdence naleznete zde.