Pracovní příležitosti
VYHLAŠUJEME VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA POZICI
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK
Datum předpokládaného nástupu: červen 2019
Požadujeme:
· střední odborné vzdělání
· ověřená praxe při práci s lidskými zdroji (nejméně 3 roky v posledních 5 letech)
· dobrá znalost občanského soudního řádu, občanského zákoníku, občanskoprávního řízení
· výborná znalost práce na PC (Word, Excel)
· praktické zkušenosti při komunikaci se soudy a jednání u soudu, práce se soudními a exekučními spisy
· praktické zkušenosti s uplatněním zákona o úpadku (podávání přihlášek, jednání s insolvenč. správci)
· dobrá orientace na stránkách www.justice.cz
· ovládání klávesnice všemi deseti prsty - výhodou + bezchybné psaní
· orientační znalost provozu MHD, tarifu DÚK a smluvních přepravních DPmUL .a.s.
· spolehlivost, pečlivost, komunikativnost, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování, práce v kolektivu
· negativní výpis pohledávek z přepravy
· znalost problematiky ochrany osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/200Sb a Nařízení EU 2016/679 (GDPR)
Předmět činnosti:
· administrativní práce související s přepravní kontrolou cestujících
· kontrolora, evidence a následné zpracování údajů z listinné podoby do elektronické databáze
· administrativní práce související s podáváním žalobních návrhů, přihlášek do insolvenčního řízení
· osobní jednání s dlužníky společnosti
· aktualizace zadaných elektronických dat
· kontrolní činnost ve vztahu k pohledávkám
· obsluha doplatkové pokladny, vyřizování pohledávek a přijímání plateb za pohledávky klientů
Nabízíme:
· zázemí stabilní společnosti
· pracovní poměr na dobu 1 roku s možností prodloužení až na 3 roky – zástup za mateřskou dovolenou
· fond pracovní doby 37,5 hod./týden
· mzda cca 18 tis. Kč +
měsíční odměny 2.000 Kč
· 5 týdnů dovolené, stravenky zdarma, pojištění odpovědnosti z výkonu povolání, benefitní poukázky (kultura, sport) plně hrazené zaměstnavatelem, zaměstnanecké jízdné včetně výhod pro rodinné příslušníky, příspěvek na rekreaci dětí, příplatky nad rámec zákoníku práce
· možnost dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace
· pracoviště v centru města
Výčet požadovaných údajů a dokladů pro zařazení uchazečů do výběrového řízení:
· strukturovaný životopis zaměřený na průběh praxe, odborné znalosti a dovednosti
· motivační dopis – psaný vlastní rukou
· doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně další doklady prokazující odborné vzdělání
· výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíce
Přihlášky včetně požadovaných dokladů je nutno doručit
v zalepené obálce označené textem:
„Výběrové řízení – Administrativní
pracovník - NEOTVÍRAT“, do 28. 5.
2019 do 12 hodin
na adresu: Dopravní podnik města Ústí nad Labem a.s., Jateční 426,
400 19 Ústí nad Labem.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit, a to i bez udání důvodu.