Pracovní nabídka
Požadujeme:
· Minimálně středoškolské vzdělání technického směru ukončené maturitou.
· Znalost plánování a organizace údržby nemovitého majetku.
· Odborná způsobilost s min. 2letou praxí na obdobné pozici.
· Dobrá orientace v oblasti ekonomiky a legislativy v oblasti správy nemovitostí.
· Orientace technických a stavebních dokumentacích.
· Dobrý zdravotní stav.
· Uživatelská znalost práce na PC (MS Windows, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint).
· Komunikační, organizační a řídící schopnosti, samostatnost v rozhodování, zodpovědnost a schopnost pracovat v zátěžových situacích.
· Zkušenost s vedením kolektivu pracovníků.
· Řidičský průkaz skupiny B.
Předmět činnosti:
· Zajištění běžných oprav a údržbu majetku společnosti vlastními zaměstnanci střediska správy a údržby majetku.
· Zajištění zpracování základní účetní agendy, rozborů a statistických hlášení souvisejících s provozem střediska dle pokynů nadřízeného.
· Zajištění okamžitého odstranění případných havárií ve společnosti v oblasti ekologie, energetiky, odpadních vod a úniku všech ostatních látek, majících povahu havárie ve smyslu platných zákonů.
· Zajištění a dodržování předpisů o bezpečnosti při práci a v provozu, předpisů zdravotních a protipožárních ve smyslu platných zákonů PO, BOZP a hygieny práce.
· Předkládá návrhy a požadavky na provedení rozsáhlejších oprav a nových investic.
· Zajišťuje údržbu a úklid administrativních prostor správních budov, konečných stanic MHD a vozoven.
· Zodpovídána za údržbu komunikací v areálech DP vč. chodníků, veřejných ploch, veřejného osvětlení a veřejné zeleně.
Nabízíme:
· Pracovní poměr na dobu neurčitou.
· Fond pracovní doby 37,5 hod./týden.
· 5 týdnů dovolené, stravenky zdarma, pojištění odpovědnosti z výkonu povolání, benefitní poukázky (kultura, sport) plně hrazené zaměstnavatelem, příspěvek na penzijní/životní pojištění, zaměstnanecké jízdné včetně výhod pro rodinné příslušníky, příspěvek na rekreaci dětí, příplatky nad rámec ZP.
· Možnost dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace.
Výčet požadovaných dokladů pro zařazení uchazečů do výběrového řízení:
· Strukturovaný životopis zaměřený na průběh dosavadní praxe, odborné znalosti a dovednosti.
· Vlastnoručně psaný motivační dopis (proč mám zájem o tuto pracovní pozici).
· Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně další doklady prokazující odbornost.
Předpokládaný nástup 1. 4. 2022.
Přihlášky včetně
požadovaných dokladů je nutno doručit v zalepené obálce označené textem:
„Výběrové
řízení - Vedoucí střediska 15 - NEOTVÍRAT“, do 28. 2.
2022 do 12
hodin na sekretariát společnosti.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit
toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu
či nevybrat žádného uchazeče.