Pracovní nabídka
Náplň práce:
· údržba a opravy trolejbusů při dodržování všech předpisů a nařízení z hlediska zákona o dráhách,
· plánování údržby a oprav trolejbusů dle doporučení výrobce, kontrola jejich plnění,
· zpracování podkladů pro kalkulaci oprav škodních událostí (havárií),
· zabezpečení písemného vedení evidence oprav a údržby trolejbusů ve smyslu daných předpisů pro středisko a účely kontroly ze strany Drážního úřadu,
· zabezpečení evidence výměn pneumatik a jejich hospodárné využívání,
· zabezpečení evidence a veškeré revizní činnosti dané zákonem o drahách (určená technická zařízení) ve lhůtách daných předpisem o dozorčí a revizní činnosti,
· zajištění řádného třídění, ukládání a skladování vznikajících odpadů, při činnostech dle zákona
o odpadech,
· zajišťuje provádění přezkušování svých podřízených dle platných směrnic a předpisů,
· zodpovídá za dodržování předpisů o bezpečnosti při práci a v provozu, předpisů zdravotních
a protipožárních ve smyslu platných zákonů PO, BOZP a hygieny práce.
Požadavky na pozici:
· ukončené střední vzdělání s výučním listem nebo maturitou v oboru automechanik nebo příbuzném technickém oboru s praxí min. 5 let,
· znalost plánování a organizace pracovního procesu údržby vozidel,
· základní znalosti údržby autobusů (trolejbusů) nebo nákladních vozidel,
· odborná způsobilost v oboru a zkušenosti s vedením kolektivu s min. 3-letou praxí,
· znalost technických výkresů a norem, schopnost číst technickou dokumentaci,
· uživatelská znalost práce na PC (MS Windows, MS Office, Excel),
· komunikační, organizační a řídící schopnosti, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování, práce v kolektivu, zodpovědnost,
· řidičský průkaz skupiny B podmínkou a skupiny D výhodou,
· předpokládaný nástup nejdříve od 1. 1. 2022.
Nabízíme:
· zázemí stabilní společnosti, PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, fond pracovní doby 37,50 hod./týden, odpovídající mzdové ohodnocení a přátelský kolektiv,
· systém zaměstnaneckých benefitů: dovolená nad rámec ZP, stravenky á 95,- Kč plně hrazené zaměstnavatelem, příspěvek na penzijní/životní pojištění, jízdní výhody i pro rodinné příslušníky, příspěvek na rekreaci dětí a další zajímavé benefity,
· pojištění odpovědnosti za škody z výkonu povolání hrazené zaměstnavatelem,
· pravidelné vzdělávání v oboru.
Výčet požadovaných dokladů pro zařazení uchazečů do výběrového řízení:
· strukturovaný životopis zaměřený na průběh dosavadní praxe, odborné znalosti a dovednosti,
· kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, popř. další doklady prokazující odbornost,
· ověřená kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
· motivační dopis – psán vlastní rukou, osobní pohled na to, proč se ucházím o danou pozici.
Přihlášky včetně požadovaných
dokladů je nutno doručit v zalepené obálce označené textem:
„Výběrové řízení – Mistr
střediska 05 – neotvírat“, do 30. 09. 2021 do 12:00 hodin na adresu:
Dopravní podnik města Ústí nad Labem a.s., sekretariát výkonného ředitele
společnosti, Jateční 426, 400 19 Ústí nad Labem.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit, a to i bez udání důvodu.