Informační centrum

Zákaznické a informační centrum a hlášení poruch veřejného osvětlení

Kontaktní adresa:

Revoluční 26
401 11  Ústí nad Labem

Telefon:

800 100 613

E-mail:

info(zavináč)dpmul.cz

Otevírací doba:

pondělí – pátek:
6:00 - 18:00

sobota - neděle
zavřeno

Bezplatná infolinka (slouží i k hlášení poruch na veřejném osvětlení):

800 100 613


 

Dopravní dispečink

Telefon:

475 211 547

Pracovní nabídka

20.8.2021
Skladník/skladnice - středisko "Správa veřejného osvětlení"

Dopravní podnik města Ústí nad Labem a.s.

VYHLAŠUJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA POZICI

sKLADNÍK/SKLADNICE

Místo výkonu práce: Ústí nad Labem

Datum předpokládaného nástupu: říjen 2021, případně dle dohody

 

Požadavky:

·       střední odborné vzdělání zakončené minimálně výučním listem (vzdělání technického směru výhodou)

·       manuální zručnost, fyzická zdatnost

·       znalost práce na PC na střední úrovni

·       základní ekonomické znalosti, povědomí o procesech skladového hospodářství

·       komunikativnost, důslednost, smysl pro pořádek, přesnost, svědomitost, schopnost rychle se učit novým věcem

 

 

Předmět činnosti:

·       přejímání, výdej a kontrola zboží a materiálu ve skladu střediska správa veřejného osvětlení

·       evidence dodavatelů, správa agendy skladových položek

·       spolupráce při inventurách skladových zásob, evidence inventarizačních rozdílů

·       vedení provozní dokumentace, kontrola údajů o DPH

·       těsná spolupráce s dalšími středisky společnosti

·       rutinní práce při expedicích zboží a materiálu

·       nakládání s odpadem a zajištění úklidu skladových prostor

 

 

Nabízíme:

·       zázemí stabilní společnosti, PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, fond pracovní doby 20 hod./týden (zkrácený pracovní úvazek), odpovídající mzdové ohodnocení

·       systém zaměstnaneckých benefitů: dovolená nad rámec ZP, stravenky, příspěvek na penzijní/životní pojištění, jízdní výhody i pro rodinné příslušníky, příspěvek na rekreaci dětí a další zajímavé benefity

·       pojištění odpovědnosti za škody z výkonu povolání a stravenky v hodnotě 95,- Kč – plně hrazené zaměstnavatelem

·       pravidelné vzdělávání v oboru

·       přátelský kolektiv

 

 

Výčet požadovaných dokladů pro zařazení uchazečů do výběrového řízení:

·       strukturovaný životopis zaměřený na průběh praxe, odborné znalosti a dovednosti

·       výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíce

·       doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně další doklady prokazující vzdělání

 

 

Přihlášky včetně požadovaných dokladů je nutno doručit v obálce označené textem:
Výběrové řízení – skladník/skladnice - NEOTVÍRAT“, do 31. 8. 2021 do 12:00 hodin na adresu:
Dopravní podnik města Ústí nad Labem a.s., sekretariát výkonného ředitele společnosti, Jateční 426, 400 19 Ústí nad Labem.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit, a to i bez udání důvodu.

SMS JÍZDENKA

Pro nákup částečně integrované mobilní jízdenky - tzv. SMS jízdenky pošlete SMS zprávu ve tvaru MDJ na číslo 90206. Jízdenka stojí 22 Kč (+ cena SMS zprávy dle Vašeho tarifu u operátora), je přestupní a platí 60 minut na linkách MHD a PAD pouze v zóně 101 Ústí nad Labem a neplatí u železničních dopravců. Jízdní doklady jsou platné na linkách MHD a PAD pouze v zóně 101 Ústí nad Labem a neplatí u železničních dopravců. 

Daňový doklad k SMS jízdence si můžete vytisknout na www.smsjizdenky.cz.