Logo DPmÚL

Povodně – uzavření podjezdu u „pěti oblouků“ a částečné uzavření okružní křižovatky Pod Větruší

Aktualizováno 16.9.2024, 10:00hod - III. Dopravní informace k 16.9.2024 – Z důvodu velice komplikované dopravní situace budou linky, které jedou po objízdné trase ulicí Výstupní zastavovat v dalších zastávkách

Aktualizováno 15.9.2024, 18:10hod – od 18:10hod částečné uzavření okružní křižovatky pod Větruší – linky MHD č. 85, 89, 90 jezdí po objízdných trasách

Aktualizováno 15.9.2024, 17:20hod – od 18hod bude uzavřen podjezd u ,,pěti oblouků“, linky MHD č. 41, 42, 46, 70, 71, 73, 76, 79, 80, 81, 82, 83 a 88 budou jezdit po objízdných trasách

I.- Uzavření podjezdu u ,,pěti oblouků"

Vážení cestující, z důvodu zhoršující se povodňové situace na řece Labi může dojít ve večerních hodinách k uzavření podjezdu u ,,pěti oblouků“. Na linkách MHD č. 41, 42, 46, 70, 71, 73, 76, 79, 80, 81, 82, 83 a 88 budou po uzavření podjezdu u ,,pěti oblouků" až do odvolání zavedena následující dopravní opatření.

Zastávky Přístav (obousměrně), Vojanova (obousměrně), Stavební stroje, Pekařská (směr Neštěmice) jsou zrušeny. Zastávky Autoškola a Výstupní jsou mimořádně obslouženy linkami 41, 70 a 71, ale v opačném směru, tj. směr Výstupní jsou odjezdy do centra a směr centrum jsou zastávky pro směr Neštěmice. Ze zastávky Prior jedou linky 46, 76 a 88 přímo do centra a neobsluhují zastávky Výstupní, Autoškola, Vojanova a Přístav.

Žádáme cestující, aby na zastávky chodili s dostatečným předstihem, nejlépe na dřívější spoje, protože uvedené linky budou vedeny po objízdných trasách, což bude způsobovat zpoždění. Přesnou míru zpoždění bohužel nejsme schopni předem odhadnout, protože závisí na aktuální situaci.

Linky 79, 81, 82, 83 jedou po objízdné trase od Hlavního nádraží přes Důlce, Stříbrníky, Výstupní a přes Mariánský most do zastávky ZPA a dále po své trase. Zpět ze zastávky ZPA opět přes Výstupní, Stříbrníky a Důlce na Mírové náměstí a dále po svých trasách.

Linky 73 a 80 jedou po objízdné trase z Mírového náměstí přes Důlce, V Rokli, Stříbrníky, Výstupní a přes Mariánský most do zastávky ZPA a dále po své trase. Zpět ze zastávky ZPA opět přes Výstupní, Stříbrníky do zastávky Stříbrnické Nivy, přes Důlce do zastávky Mírové náměstí a dále po svých trasách.

Linka 70 jede z Mírové náměstí přes Důlce, V Rokli a dále pokračuje přes Stříbrníky do zastávky Výstupní (zastavuje), Autoškola (zastavuje) do zastávky Pivovar a dále po trase do Mojžíře. V opačném směru od zastávky Jungmannova jede přes zastávky Autoškola (zastavuje), Výstupní (zastavuje), přes Stříbrníky, Důlce na Mírové náměstí a dále po trase.

Linka 71 jede z Mírové náměstí přes Důlce, V Rokli, dále přes Stříbrníky do zastávky Výstupní (zastavuje), Autoškola (zastavuje), Pivovar a pokračuje po trase na Skalku. V opačném směru od zastávky Jungmannova jede přes zastávky Autoškola (zastavuje), Výstupní (zastavuje), přes Stříbrníky do zastávky Stříbrnické Nivy, Důlce na Mírové náměstí a dále po trase.

Linka 76 jede z Mírového náměstí přes Důlce, V Rokli, dále pokračuje přes Stříbrníky do zastávky Prior (vynechává zastávky Přístav, Vojanova, Autoškola, Výstupní) a pokračuje po své trase. V opačném směru jede do zastávky Prior, ulicí Výstupní na Stříbrníky, do zastávky Stříbrnické Nivy, přes Důlce do zastávky Mírové náměstí a dále po své trase.

Linka 88 jede z Mírového náměstí přes Důlce, V Rokli, dále přes Stříbrníky do zastávky Prior (vynechává zastávky Přístav, Vojanova, Autoškola, Výstupní) a pokračuje po své trase. V opačném směru od zastávky Prior, ulicí Výstupní na Stříbrníky, do zastávky Stříbrnické Nivy, přes Důlce do zastávky Mírové náměstí a dále po své trase.

Noční linka 41 pojede od zastávky Jungmannova přes Autoškolu (zastavuje), Výstupní (zastavuje) přes Stříbrníky a Důlce na Mírové náměstí. Zpět od Hlavního nádraží přes Důlce, Stříbrníky a zastávky Výstupní (zastavuje), Autoškola (zastavuje) do zastávky Jungmannova a dále po trase.

Noční linka 42 pojede od Hlavního nádraží přes Důlce, Stříbrníky, Výstupní a Mariánský most do zastávky Kamenný Vrch škola a dále po trase. Ze zastávky ZPA pojede přes Výstupní, Stříbrníky a Důlce na Mírové náměstí.

Noční linka 46 pojede od zastávky Prior přímo na Stříbrníky a přes Důlce na Mírové náměstí. V opačném směru z Mírového náměstí přes Důlce, Stříbrníky přímo do zastávky Prior a dále po trase.

NASAZENÍ VOZIDEL O VÍKENDU

Na linkách 46, 70 a 76 bude zavedena náhradní autobusová doprava.

Na linkách 71, 73, 80, 87 a 88 budou nasazeny parciální trolejbusy.

Na ostatních linkách budou nasazena vozidla dle standardní výpravy.

NASAZENÍ VOZIDEL V PRACOVNÍCH DNECH

Na linkách 46, 70 a 88 bude zavedena náhradní autobusová doprava.

Na linkách 71, 72, 73, 76, 80 a 87 budou nasazeny parciální trolejbusy.

Na ostatních linkách budou nasazena vozidla dle standardní výpravy.

Pro nejnovější informace doporučujeme pravidelně navštěvovat naše webové stránky.

II.- Uzavření křižovatky Pod Větruší

Vážení cestující, v případě částečného uzavření křižovatky Pod Větruší budou linky číslo 85, 89 a 90 jezdit po následujících objízdných trasách:

Linka 85 z Vaňova pojede od zastávky Čajkovského přes kruhový objezd pod Větruší, ulicemi Střelecká, Žižkova, Tyršova, Majakovského, Tovární, kolem Hlavního nádraží na Mírové náměstí a dále po trase. V zastávkách na objízdné trase nezastavuje.

Ve směru do Vaňova pojede ze zastávky Hlavní nádraží přes Mírové náměstí, Tovární, Majakovského, Tyršova, Žižkova, Střelecká a kruhový objezd pod Větruší do zastávky Čajkovského a dále po trase. V zastávkách na objízdné trase nezastavuje.

Linka 89 ve směru do Trmic pojede ze zastávky Revoluční ulicemi Tovární, Majakovského, Tyršova, Žižkova a Hostovická do zastávky Průmyslový park směr Trmice a dále po své trase. V zastávkách na objízdné trase nezastavuje.

Ve směru z Trmic pojede od zastávky Průmyslový park ulicí Hostovická do zastávky Pod Svahem, kde se otočí a jede zpět na Žižkovu a dále ulicemi Tyršova, Majakovského a Tovární do zastávky Divadlo a dále po již zmíněné objízdné trase směr Neštěmice. V zastávkách na objízdné trase nezastavuje.

Linka 90 ve směru Vozovna DP pojede ze zastávky Revoluční ulicemi Tovární, Majakovského, Tyršova, Žižkova do zastávky Pod Svahem a dále po své trase. V zastávkách na objízdné trase nezastavuje.

Ve směru od Vozovny DP pojede ze zastávky Hostovická směr centrum ulicemi Žižkova, Tyršova, Majakovského, Tovární do zastávky Divadlo a dále po své trase. V zastávkách na objízdné trase nezastavuje.

Zastávky Drážní a Fibichova v obou směrech budou v této době uzavřeny.

III. Dopravní informace k 16.9.2024 – změny k aktuální dopravní situaci

Z důvodu velice komplikované dopravní situace budou linky, které jedou po objízdné trase ulicí Výstupní zastavovat v následujících zastávkách:

• Linky 41, 42, 70, 71, 73, 79, 80, 81, 82, 83 a 89 budou zastavovat v zastávkách Výstupní (oba směry) a Stříbrníky (oba směry).
  • Linky 46, 76 a 88 budou zastavovat v zastávce Stříbrníky (oba směry).

Linka 89 - V případě uzavření podjezdu pod Mariánskou skálou pojede linka 89 z Ryjic směr Trmice ulicemi Podmokelskou, Drážďanskou, Neštěmickou a dále pak po objízdné trase.