Informační centrum

Zákaznické a informační centrum

Kontaktní adresa:

Revoluční 26
401 11  Ústí nad Labem

Telefon:

800 100 613

E-mail:

info(zavináč)dpmul.cz

Otevírací doba:

pondělí – pátek:
6:00 - 18:00

sobota

7:00 - 12:00

Bezplatná infolinka:

800 100 613


 

Dopravní dispečink

Telefon:

475 211 547

Pracovní nabídka

13.2.2020
ŘIDIČ ODTAHOVÉ SLUŽBY

Datum předpokládaného nástupu: březen 2020

 

Požadujeme

·       střední odborné vzdělání technického zaměření

·       praxe s řízením vozidla nad 3,5 t

·       profesní a řidičský průkaz sk. C s praxí minimálně 4 roky

·       vazačské a jeřábnické zkoušky výhodou (možnost absolvování po nástupu)

·       trestní bezúhonnost

·       dobrý zdravotní stav

·       manuální a technickou zdatnost/zručnost, spolehlivost, profesionální a příjemné jednání s klienty, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost, časová flexibilita

 

Předmět činnosti:

·       zajištění odtahů vozidel, řízení a pravidelná údržba silničních motorových vozidel

·       údržba hydraulického jeřábu

·       odborná manipulace s vázacími prostředky

·       důrazné dodržování bezpečnostních předpisů a přesných pracovních postupů při manipulaci s odtahovým i odtahovaným vozidlem, aby nebyla ohrožena bezpečnost posádky ani ostatních účastníků silničního provozu

·       spolupráce s pracovníky Odboru dopravy a majetku Magistrátu města Ústí nad Labem

·       spolupráce s pracovníky Městské policie města Ústí nad Labem

·       drobná administrativní činnost

 

Nabízíme:

·       práci na plný úvazek, fond pracovní doby 37,5 hod./týden

·       mzda 24 – 27 tis. Kč/měs.

·       osobní růst každého zaměstnance - možnost dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace

·       promyšlený program zaměstnaneckých benefitů:

ü 5 týdnů dovolené

ü stravenky a poukázky na sport, kulturu atp. zdarma

ü pojištění odpovědnosti z výkonu povolání plně hrazené zaměstnavatelem

ü příspěvek na penzijní/životní pojištění

ü zaměstnanecké jízdné včetně výhod pro rodinné příslušníky

ü příspěvek na rekreaci dětí

 

Výčet požadovaných dokladů pro zařazení uchazečů do výběrového řízení:

·       strukturovaný životopis zaměřený na průběh dosavadní praxe, odborné znalosti a dovednosti

·       doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání a další dokumenty prokazující předpoklady pro výkon práce – ŘP, OPZŘ, eventuálně vazačské, jeřábnické zkoušky atp.

·       výpis z rejstříku trestů a evidenční karty řidiče, ne starší než 3 měsíce

 

Přihlášky včetně požadovaných dokladů zasílejte na e-mail: personalni@dpmul.cz, nebo poštou v obálce označené textem „Volné pracovní místo - řidič odtahové služby“ do 21. 2. 2020 na adresu: DOPRAVNÍ PODNIK města Ústí nad Labem a.s. Jateční 426, 400 19 Ústí nad Labem

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu
či nevybrat žádného uchazeče.

SMS JÍZDENKA

Pro nákup částečně integrované mobilní jízdenky - tzv. SMS jízdenky pošlete SMS zprávu ve tvaru MDJ na číslo 90206. Jízdenka stojí 20 Kč
(+ cena SMS zprávy dle Vašeho tarifu u operátora), je přestupní a platí 60 minut jen v zóně 101 a to jak u spojů Dopravního podniku města Ústí nad Labem a.s., (DPmÚL), tak u spojů Dopravců Ústeckého kraje (DÚK). Nelze jí využít u vlaků Českých drah. 

Daňový doklad k SMS jízdence si můžete vytisknout na www.smsjizdenky.cz.