Zákaznické a informační centrum a hlášení poruch veřejného osvětlení | |
Kontaktní adresa: |
Revoluční 26 |
Telefon: |
800 100 613 |
E-mail: |
info(zavináč)dpmul.cz |
Otevírací doba: |
pondělí – pátek: sobota |
Bezplatná infolinka (slouží i k hlášení poruch na veřejném osvětlení): |
800 100 613 |
| |
Dopravní dispečink | |
Telefon: |
475 211 547 |
Pracovní nabídka
Náplň práce:
· poskytování technické podpory koncovým uživatelům (zajištění funkčnosti HW/SW koncových uživatelů, provozní podpora uživatelů s mírným přesahem do serverového prostředí)
· instalace a administrace uživatelských PC
· správa informačních systémů a aplikačního software
· aktivní podíl na provozu IT
· spolupráce na plnění dílčích IT projektů
Požadavky na pozici:
· minimálně SŠ vzdělání (IT zaměření výhodou), vhodné i pro absolventy
· znalost a zkušenost s operačními systémy MS Windows
· znalost produktů MS Office
· zkušenost s poskytováním uživatelské podpory výhodou
· znalosti v oblasti SQL výhodou
· znalosti v oblasti počítačových sítí výhodou
· diskrétnost, spolehlivost, mlčenlivost, samostatnost, loajalita, komunikativnost
· chuť vzdělávat se a rozvíjet v oblasti IT
· odolnost vůči stresu, schopnost řešit problémy
· základní znalost anglického jazyka (technická terminologie)
· řidičský průkaz skupiny B
· nástup možný ihned
Výčet požadovaných dokladů pro zařazení uchazečů do výběrového řízení:
· strukturovaný životopis zaměřený na průběh dosavadní praxe, odborné znalosti a dovednosti
· kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
· ověřená kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců
· případně další doklady prokazující odborné vzdělání
· motivační dopis – psán vlastní rukou, osobní pohled na to, proč se zajímám o danou pozici
Nabízíme:
· zázemí stabilní společnosti, PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, fond pracovní doby 37,5 hod./týden, pružná pracovní doba, odpovídající mzdové ohodnocení
· systém zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní/životní pojištění, jízdní výhody i pro rodinné příslušníky, příspěvek na rekreaci dětí, mobilní telefon, zvýhodněný mobilní tarif pro zaměstnance a rodinné příslušníky atd.
· pojištění odpovědnosti za škody z výkonu povolání
· podpora individuálního vzdělávání a osobního rozvoje
· příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
Přihlášku včetně
požadovaných dokladů je nutno doručit v zalepené obálce označené textem:
„Výběrové řízení – TECHNIK
IT – neotvírat“, do 25.2.2021 do 10:00 hodin na adresu:
Dopravní podnik města Ústí nad Labem a.s., sekretariát výkonného ředitele společnosti, Jateční 426, 400 19 Ústí nad Labem.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit, a to i bez udání důvodu.
Pro nákup částečně integrované mobilní jízdenky - tzv. SMS jízdenky pošlete SMS zprávu ve tvaru MDJ na číslo 90206. Jízdenka stojí 22 Kč (+ cena SMS zprávy dle Vašeho tarifu u operátora), je přestupní a platí 60 minut na linkách MHD a PAD pouze v zóně 101 Ústí nad Labem a neplatí u železničních dopravců. Jízdní doklady jsou platné na linkách MHD a PAD pouze v zóně 101 Ústí nad Labem a neplatí u železničních dopravců.
Daňový doklad k SMS jízdence si můžete vytisknout na www.smsjizdenky.cz.